3 Şubat 2009 Salı

"Cengiz Toraman" Hasbihali Samanyolufanlari.com'da



Salih karakteri benim oluşturduğum ve yaratığım bir karakter. Ben de her oyuncu gibi, rolu çalışırken kendimden yola çıktım. Ama tümüyle ben sanmak da yanlış olur. Bu nedenle de benzerlikler de, farklılıklar da olması çok doğal. Ama bunları benim değil, beni tanıyan birinin söylemesi daha iyi olur sanırım. Çekimlerden sonra atmosferden çıkışım çok kolay oluyor. Eğer zor olsaydı, psikiyatrik bir sorun olduğunun göstergesi olurdu her halde. Ama ben asıl şunu merak ediyorum: siz bu soruyu, tecavüzcü ya da katil oynayan bir oyuncuya sorar mıydınız? Ben bir oyuncu olarak rolümü iyi oynamaya çalışan ve bunun için çok çalışan biriyim. dolayısıyla sorumluluğumu yerine getirdiğimi düşünüyorum. Bunların dışında ne tür bir sorumluluk getireceğini de anlamış değilim, doğrusu. Sevgiyle kalın.... Cengiz Toraman

9 yorum:

Adsız dedi ki...

sende sevgiyle kal

kubra2323 dedi ki...

s.a.beşinci boyut dizisini çok seviyorum sizi daha çok seviyorum bende budizide oynamak istiyorum mümkünmü 11 yasında bir kız çocuğuyum .olumlu yada olumsuz cevabınızı bekliyorum saygılarımla...

Adsız dedi ki...

S.A. ABİ NASILSINIZ ÖNCELİKLE SİZİ VE USTAYI ÇOK BEĞENİYORUM VE HEYACANLA İZLİYORUM SİZE ULAŞAMDIM KAÇ ZAMANDIR TEL.NUMARANIZI DAHİ BULAMADIM.SİZDEN BİR RİCAM OLACAK BANA MAİL ATABİLİRMİSİNİZ CEP NUMARANIZI YADA SABİR TEL.NUMARANIZ VARSA YADA BEN VEREYİM.

nusret dedi ki...

mrb salih abii nusret ben.nasılsınız.yaptığınız program gercekten izlemeye deger.usta ve siz böyle bi ikiliyi eminim ki sizden baska kime olsturamaz.benim gibi bi cok kişi sizinle konuşmak istiyor lütfen bana mail atın rica ediyorumm sizinle konuşmak istiyorumm telefonda nusret_kurtsal@hotmail.com

Adsız dedi ki...

NEDEN DİZİYİ EN TATLI YERİNDE NOKTALADINIZ...BUGÜN FİNAL YAZISINI GÖRÜNCE SAĞ ÜST KÖŞEDE İÇİMDE Bİ BURUKLUK VE BOŞLUK OLUŞTU...PAZARTESİLERİMİZ BOŞMU OLACAK ARTIK TEK KALİTELİ PROGRAMDA BİTTİİİ....SİZLERİ ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOKKKKKK SEVİYORUM...SEVGİLERLE

seyyah dedi ki...

elimde bir şans var
rol verildi bana
canım kardeşim rolüm seni sevmek
ALLAH'a şükürler olsun bu rol bana verildiği için
nefesim kesilene kadar seni sevmekten vazgeçmem diyor bir kardeşimiz.Ve bende aynı duygularla Cengiz kardeşime sesleniyorum.Yüce Mevlam seni her iki cihanda mesut ve bahtıyar etsin. Amin........

okan dinç dedi ki...

mrb salih abi harika bir program tebrik ederim.

Adsız dedi ki...

SELAMLAR CENGİZ BEY, İNSANLARIMIZIN SİZİN GİBİ İYİLİK ÜRETEN, EĞİTİCİ, YAPICI VE DİNİMİZ İLE BÜTÜNLEŞEN ROLLERİ OYNAYAN KARAKTER VE FİLİMLERE ÇOK İHTİYACI VAR. ONDAN DOLAYI Kİ KÖTÜ BİR ROL ALINSAYDI BU KADAR İLGİ OLMAZDI TABİİ Kİ SLM..........LAR FERHAT.

RIDVAN dedi ki...

MERHABA CENGIZ BEY,
SAMANMYOLU VE MC TV DEKI FİLİMLERİNİZİ BÜYÜK BİR BEĞENİYLE İZLİYORUM. İNANIN SİZİNLE TANISIP YAKINDAN GÖRMEK İSTERDİM. KISMET BELKİ BU İSTEĞİM BİRGÜN OLUVERİR.

SAYGILARIMLA
RIDVAN SUBASI